úterý 15. dubna 2008

Ještě pár slov o knihovně!

Dneska jsem byl po delší době v knihovně..končila mi výpujční doba a jelikož jsem línej jak veš, tak se mi nechtělo dělat poznámky...tak jsem se rozhodl, že si pár stránek okopíruji.

Člověk si řekne: "přijdeš, vytahneš ajsika, nalistuješ správné stránky a mačkáš tlačítko copy". Jeden by si myslel, že na tom nelze nic zkazit, ale jak je někdo ňouma, tak oboustranně to okopíruje blbě..i to se stává. Horší je to v případě, když technika zklame a ty jak idiot přejíždíš ajsikem přes čtečku a ono se pořád nic neděje, i když má. Jsem ale trpělivý...a po desátem pokusu jsem konečně mohl začít kopírovat.

Tak si říkám, že právě takového typu služby by bylo zapotřebí zlepšit. Když už žijeme ve svět plný techniky na každém kroku, měli bychom se taky oni patřičně starat a podnikat vše proto, aby práce s ní byla bezproblémová. Ale když nejsou finance..tak to jde těžko..jsme děti 21. stol., tak bychom mli být patřičně vděční, že těch několik fungujících kopírek máme, když naší otcové museli vše přepisovat ručně...

hezký den!

Žádné komentáře: