čtvrtek 26. února 2009

Díl 4.: polský lid, vztahy, vstřícnost komunikace...

Jelikož jsem znalý polského slova a písma, tak mi komunikace v polštině nedělá větší problémy, i když nekdy si nemůžu vzpomenout tu a tam na to správné slovo, ale domluvím se:-)

V republice jsem to nikterak moc nevnímal, jak nakolik jsou obchodníci, akademici, občané k druhým vstřícni. Avšak tady jsme si toho všiml hned. Možná to dělá ta akademická půda, nevím. Ale tak nějak jso tady všichni na mě hodní. Zdvořilí a opravdu vstřícní. Pomohou jak můžou. 

Možná to je tou polskou náturou, tradicema či jen prostou slušností, která mi někdy v Čechách chybí, což ale neříkám, že neexistuje.

Co mi ale vadí na koždodenním styku, jsou otravní kolporteři, prodejci, otravní žebráci a pak takový idioti, co Vám strkaji různé letáčky do ruky i když je člověk nechce.. S tím se ale musím smířit!!!

Žádné komentáře: