pátek 6. února 2009

skoro jo umrził...

..no je to tak ..skoro jo umrził...ale naszczynsści mie zachrónili, bojo fakt inaczy nie wiym, co by se stało!!!

Zaczło to uż we czwortek 29.1.2009, kiedy jo był ze swojom we Vodnich Kasarnach (śmiało proponujym - fajniackigo Radka toczóm!). Jak jo se wrócił na pokój(kolem 23godziny), tak mi zaczło być tak blbie, w głowie tak łupało, że jo musioł iść spać. Wzión, żech se paralen, a szup do łóżka. Rano było wszystko spoko.

Ale jak prziszła niedziela (to my uż byli ze swojóm u nich na chacie), tak mie po ranu zaczło boleć a szkorbać w karku (óno uż w sobote, jak my lygali do łóżka, tak jo cuł jaksióm gałuszke w karku). No potym se dostawiła eszcze boleść głowy, ryma a było!!!

Sice jo pił dobre herbaty z miodym i cytrynom, żroł jednym ibalgin za drugim, ale i tak mi nie było dobrze. Na pokoju w nocy z poniedziałku na wtorek (2.2.2009) to uż był wrchol, kiedy jo se o pół trzeci w nocy obudził, bo nos był tak zapełnióny, że se nie dało wubec spać, aż mie s tego głowa rozbolała. No nic lepszego mie nie napadło jak se puścić CSI LVPD a dziwać se do rana. Potym przez połednie we wtorek se mi paradnie w głowie toczyło, ale ibalgin to sprawił na ceste do domu, bo jak jo ino wrócił, tak se zaś zptatki obudziła ta wstrętno ryma..no spisz veleteok Volha, bo to nie szło niczym zastawić. Sice żech se w nocy moc nie wyspoł, ale na drugi dziyń mi uż było lepiyj.

Dzisio je piątek, na marach żech nima (całe szczynści), sice kuckóm jak swinia a móm pieknie  ztego smarkanio obsypany nos..ale to je u mnie normalne... główne je, że żyjym, żech nie podlehnył, a wyzdrowiym snad do kilka dni. 

Przeca bych se nie niechoł, aby mi uciykła moja własne rozłączyni, moja GoodByeParty!!!

Žádné komentáře: