čtvrtek 19. února 2009

nesnáším loučení...

nesnáším loučení...já už přišel na to, proč mám Vás rád..na to že láska je největší z mých nálezů a ztrát!!!

jsem zřejmě až příliš citlivý pod tou egoisticky narcistickou slupkou věčného romantika a taky studenta..a jak se zpívá..pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít a nepřestanou hrát, když nemáš chuť se smát..

a já se teď nemám chuť smát, neb mi je smutno... po našem rozloučení u katedry mi srdce začlo trochu více bít a já si uvědomil, že některé z Vás uvidím až za měsíc, na večírku a nechtěl jsem tomu ani věřit, že jsem se JENOM loučil slovy "Tak se mějte hezky a na večírku naviděnou!". Pro mně trochu kruté, ale evidentně je to realita..nepřekonatelná!

Co jsem si kyselého navařil před rokem, tak to musím teď z úsměvem na tváří sníst, ale moc mi to nejde. Nějak nemám hlad..přešla mě chuť...

Ale děkuji Vám všem, že jste na mně hodní, milí, starostliví a že mě máte rádi takového jaký jsem se všemi pozitivními vadami charakteru:-)

Následující semestr bude zvláštní - čekají nás všechny nové výzvy, události, dobrodružství - a vím, že začátkem nového akademického roku se hodně věcí změní, neb tak je to každý rok..v tomhle ohledu se dějiny vůbec neopakují, ba obráceně..jsou úplně jiné, pokaždé jiné..a toho se vždy hrozím!!!

Mějte se krásně Přátelé, mám Vás rád a opravdu mi budete chybět (sic!)!!! A pokud to bude jen možné, tak se v Olomouci zase brzo objevím... Byl to moc hezký poslední týden ve Vaší společnosti!!!

Žádné komentáře: