pátek 27. února 2009

Díl 5.: každý má své pravomoce aneb jak jsem si koupil vstupenky na kabaret

Ráno jsem vstával později, prakticky až kolem 9. Jelikož i zde nikdo nepracuje před 9 či 10, tak jsem s úřadováním nijak nespěchal a v klidečku po 10 jsem vyšel z kolejí. Nejdříve jsem se zastavil v Internatiol Students Office, abych si vyzvedl onen žlutý erasmácký index (kvůli registraci v knihovně). K mému překvapení jsem dostal i isic kartu zdejší university. Zatím nevím k čemu je, kromě toho, že ji využijí k slevovým jízdenkám na vlaky, busy a tramvaje. Nebyl mi ani schopny pořádně vysvětlit k čemu je ten čip. No sice se mi snažil namluvit, že tamjsou nahrány informace o mně..ale moc jsme mu nevěřil!!! 

Další cesta vedla do mé "nové školy", chtěl jsem získat informace o kreditech k předmětům, které chci absolvovat. To jsem ale nevěděl, co za kolotoč mě čeká. Nejprve jsem zaklepal na sekretariát zdejší katedry, paní sekretářka mě k mému údivu vykázala prostoru a poslala o dveře vedle (byl to další sekretariát, tentokrát pro věci studentské a jejich stag - USOSweb; ten první sekretariát je hlavní, kde sedí vedoucí a zástupce katedry a řeší se tam bůhví co zajimavého!:-)). Ale ani tam mi nedokázali odpovědět na moji jednoduchou otázku. A k mému zděšení mě poslala do třetí kaceláře za dr., který má ani nevím, co má nastarosti, když tady jsou jenom samý starosti:-) Trochu rezignovaně jsem odcházel. Jelikož konzultačky má až v pondělí od 8:00-9:30. Šel jsem si raději nakoupit!

Cestou jsem si dělal pár fotek 
A když jsem se vracel na kolej, tak jsem narazil na velký billboard u kina, že dnes od 20:30 vystoupí kabaret Łowcy.B. Neodolal jsem a šel si koupit vstupenku. Už se moc těším. Pro Ty z Vás , kteří nemají ponětí, za jakou kulturou jdu viz youtube:



Po chutném obědě a trocha odpočinku na kolejích jsem se vydal do univerzitní knihovny, zaregistrovat. Pán byl zřejmě nováček, neb mu to trvalo strašně dlouho a pořád se ptal kolegy, jestli to dělá správně:-) No a za 5PLN a 20min čekájí jsem obdržel už v pořádí 4 univerzitní kartu. Nejvtipnější na celé kartě je ta fotka, neb tam mají důmyslný přístroj k focení a následnému vydání karty, takže na té fotce vypadám fakt vtipně, ale abych se nesmál sám, tak se podívejte na obrázky.



Ale aby vše bylo komplet přikládám ještě fotky mých dalších karet, které jsem nabyl v průběhu ktátkého času v Krakově (kolejku a erasmáckou kartu).

   

Zítra mám naplánovaný pobyt v několika muzeích, no a také Vám dám hlášení z dnešního kulturního zážitku. 

Slunce v duši!!!

Žádné komentáře: