úterý 17. února 2009

Loučení se svobodou...

Záhadný název pro tento článek, ale nebojte..nebudu se ženit (ještě:-)). Včerejší večer byl opravdu vydařený..mám z něho radost..

Celou dobu, už od prvních chvil, co jste se scházeli..jsem sledoval Vaše tváře..a byl jsem šťatný, že jste všichni přišli, přijeli..moc jste mě potěšili.. Říkal jsem si jaké mám štěstí, že mám tolik skvělých kamarádů a přátel. Málokdy se stane, že bych dokázal soustředit v jeden čas alespoň část svých nejbližších a včerejší večer toho byl nádherným příkladem.

Abych pravdu řekl, že jsem měl pro Vás přichystané kromě skromného občerstvení také několik soutěží. Ale jak jsem viděl, že všichni debatují o věcech více či méně důležitých, tak jsem si říkal, že tento tok Vašich myšlenek nebudu přerušovat. Avšak na soutěže nakonec došlo..sice jenom na jednu..ale myslím, že přítomní soutěžící mi dají za pravdu, že to nebyl ztracený čas a velice dobře jsme se bavili..a hlavně zasmáli, neb smích léčí každou bolůstku.. A já mám jeden bol na srdci ležící..budu se mi stýskat přátelé..a to hodně..!!!

Mockrát Vám všem děkuji, že jste přišli, že jste se bavili a čas strávený v oné společenosti nebyl zbytečný..protože pro mně nikoliv!!!

1 komentář:

burkeovi řekl(a)...

Milý Bene, nám se večer též velice líbil, děkujeme za pohoštění a vůbec...:-) Budeš nám taky chybět, tak báječné přátele, jako máš tady možná v Krakově nenajdeš, ale pár sympatických lidí určitě ano. Tak si to tam pěkně užij:-) Zdar, TěPéro, Čus Bus, Ciao!!!a máváme bílým vyšívaným šátečkem:-)