středa 25. února 2009

Dovětek k včerejšímu dni..

Víte, vždy jsem měl radost, že bydlím dost daleko nebo na té správné straně od "účka" nebo Dogy. Protože vím, jak hroznej randál to je, když je v "účku" nějaká akce!!! Bohužel tady  Krakově jsem takové štěstí neměl. Přímo pod mým pokojem je studentský klub obdobný "účku", jmenuje se Klub Żaczek podle názvu kolejí. Nechci psát, že se mi skla v oknech skoro rozbila, lhal bych, ale hudba byla dost hlasitá, že jsem dokázal rozpoznat jaké hity hrají.. Ale na druhou stranu mě to příjemně uspalo..ani jsme to po včerejším cestovatelském dni moc nevnímal a usnul spánek unavených poutníků!!!

Já jen doufám, ale doufat asi nestačí, že se onen hluk nebude v průběhu semestru až příliš opakovat...ale jak říkám..doufát asi nestačí..museli by ho nejspíš zavřít..:-)

Žádné komentáře: