pondělí 9. března 2009

Díl 15.: change is life..

Zajisté jste si všimli, že jsem se na několik dnů odmlčel... ano, nemýlíte se! Bylo mi trochu smutno po domově, tak jsem se na víkend vrátil do republiky:-)

Nemůžu říct, že jsem se do Krakova těšil, rozhodně méně než před dvěma týdny, když jsem byl pln pocitů zvědavostí, ale i obav, jaké to tady bude, ale prostě jsem jel, když zde mám teď studovat:-) Cesta byla v pohodě, až na jednoho ožralu, kterého vyvedla Straż Ochronna Koleji (je to prostě nádražní ochranka - nechce se mi to překládat - každopádně to v Čechách chybí a určitě by se uživili). Po 10h jsem konečně dojel do Krakova, šupky dupky na kolej (a zas u automatu otravoval ten stejný cikán, co minule:-x). Na zastávce jsem zastal také početnou skupinku asijských studentů (nechci psát jejich národnost, pač kdo se má v nich vyznat), ale naštěstí se nevlezli do tramvaje a čekali na další:-) Bydlí na stejných kolejích jak já! Na pokoji jsem rychle vybalil a utíkal do školy.

Dalé mě na pokoji překvapilo několik věcí. Jednak bylo vytřeno, prohozené stoly s mikrovlnkou, nová konvice (a já si jak idiot táhnu svoji:-x) a co je asi nejhrorší..tak ten třetí,kterého jsem nepoznal - už nepoznám - odstěhoval se (asi mi to zlomí srdce), tudíž na jeho místo pošlou jiného solventního adepta. No jelikož nemáme na buňce ledničku..tak jsem si hodil na parapet tašku s jídlem a přivázal k oknu:-) Takže né, že tu přijedete a budete mi z okna vyjídat..

Ve škole se od minulé přednášky moc nezměnilo..jen se vyučující ve výkladu posunul o 2roky..k volbám v roce 1930. Ale zas nejhorší to nebylo..

Jako "zkušený matador" jsme si objdenal pár knih z univerzitní knihovny, takže si dám večeři a půjdu si je za roh vyzvednout..

Žádné komentáře: