středa 25. března 2009

Díl 24.: Den plný překvapení...

Dnešní den si pro mně nachystal spoustu překvapení. Začlo to prakticky už včera večer, když mě začlo bolet bříško..zřejmě změna prostředí, vydatného jídla po oslavě narozenin, málo spánku bylo příčinou, že bříško bylo bolavé a já se tudíž moc nevyspal. Ráno však už bylo všechno v pohodě a vyrazil jsem po krátké a lehké snídani do školy. Tam mně čekalo další překvapení, hodný a velmi erudovaný pan vyučující nám sdělil, že se v tomto semestru sejdeme ještě dvakrát, což je super (až na to, že musím načíst literaturu ke zkoušce:-( ). Po škole jsem se šel na oběd (palačinky s tvarohem a šlehačkou..mňamka:-)) a taky jsem chtěl si vyměnit knížky v univerzitní knihovně. O způsobu výpůjček jsem již psal, co jsem ale netušil a ani mě to nijak nenapadlo, že po půl2 bude v knihovně nával. Tudíž když jsem dorazil po výborném obědě do knihovny, byl jsem nucen se zařadi do 6m dlouhé kolony čekajících studentů na své objednané knížky, i když se mi zprvu zdálo, že kolono prakticky stojí v místě..tak po 15min jsem se dostal ke slovu. Vyměnil jsem čtyři kusy za čtyři kusy a vrátil jsem se na pokoj. Zde mě čekalo, další překvapení..jedna z knížek, kterou jsem si objednal, jak jsem později zjistil, má dvě části..no a já si k mé smůle objednal tu první a kapitoly, které bych si rád přečetl jsou z té druhé. Zmatek nad zmatky, sice v online katalogu byly dvě signatury, ale jak mám vědět, že se nejedná o stejnou knížku. Takže dneska jim půjdu poděkovat za jejich námahu:-) No ale den překvapení pokračoval, komunikoval jsme s Olomoucí. Bohužel nemůžu sdělovat podrobnosti, neb se to týká i třetích osob a mohli by se cítit poškození:-) Ale můžu napsat, že problém byl vyřešen k oboustranné spokojenosti. Takže i já jsem spokojený, že vím na čem jsem, neb jsem dlouho trnul, zda jsem něco neudělal špatně. Večer se nesl v duchu trochu monotonnosti poslední dnů, takže jsem se rozhodl k ráznému opatření a k mému vlastnímu překvapení (venku bylo pod nulou a kosa jak prase) jsem vyrazil do města na krátkou procházku (byla jednak podmíněna zimou, ale také tím, že můj Andílek se mnou chtěl skajpovat:-)) Takže jsem se kolem 9vrátil a po dvou hodinách jsem usnul únavou, avšak umytý a obelčený do pyžámka!!!:-)

Žádné komentáře: