úterý 31. března 2009

travel & party

To byl zas víkend..úplně na roztrhání těla:-).. ale nebojte, jsem v pořádku.. jenom to cestování mi dalo zabrat... jinak víkned byl báječný...není nadto být s někým, koho opravdu milujete..a jste šťastný, že můžete být právě s ní!!! Jenom mě mrzí, že můj olomoucký výlet byl takový krátký.. takže se omlouvám všem, které jsem stihl jenom pozdravit..a neměl s nimi příležitost více si podiskutovat.. mrzí mě to přátelé..ale noc byla krátká a mě povinnosti do Krakowa zpátky volaly.. někdy příště..slibuji, jako že jsem bývalý skaut!

Na večírek jsem se strašně moc těšil!!! Nevím, zda to bylo vidět nebo ne, ale měl jsem velkou radost, že jsem Vás zase viděl, přátelé...ten měsíc samoty a samostudia byl sice hezký, ale chyběl mi konakt s Vámi, takže načasování večírku nemohlo přijít v lepší moment. Ne žebych zde neměl nikoho s kým se můžu pobavit o všem možném, třeba dneska je erasmácká party, kde bych mohl být, ale já radši trávím večer na pokoji..s icq a Sealem a svým blogem. Nějak nemám chuť se vázat a tvořit něco, co nemá smysl.. Ale zpět k večírku. Byl úžasný..a já si ho moc užil!!! Fakt díky všem, že se ho zase podařilo zorganizovat..byl to velice příjemně strávený večer.. možná příště bychom si mohli i více zantančít, co Ty na to andílku?? Jsem rád, že jsi se mnou byla!!! 

Jen mě tak napadlo, že při těch tanečních vystoupeních převážně děvčat (tj. Sanniones a břišní tanečnice) jde čím dál, tím více o obnažování těla..a tak, zda to nepovede k objednání stritýzu na Historický večírek roku 2010?? nebo se toho ujme nějaká historička..v dobovém kostýmu(třeba sexy soustružnice:-) ), aby to bylo echt historické?? hezkých slečen na katedře je víc než dost..nebo se pletu??


Okomentovat